FAQ - Často kladené dotazy
Prečo nakupovať v Číne?
Čína je v modernej dobe výrobné centrum sveta. Preto tu môžete nakupovať za najnižšie ceny a vyberať z množstva zaujímavého tovaru. Už nie je pravda, že všetko z Číny je nekvalitný. Väčšina tovaru je dnes vyrábaná práve tu vrátane tovaru známych značiek.
Pre obchodných dovoz je viac tém webová stránka www.euimport.cz .
Prečo by som mal nakupovať cez InChina.cz?
InChina Vám zabezpečí bezpečný a pohodlný nákup. S nami si len pohodlne vyberiete ao zvyšok sa postaráme my. Ponúkame nákup len z overených obchodov s poštovným ZADARMO. Zabezpečíme, aby objednávka bola skutočne doručená, asistuje pri preclenie a riešime ponákupní servis ako reklamácie a pod Nemusíte sa teda starať o problémovú komunikáciu s čínskymi predajcovia a prepravou. Viac o Nás
Ako si môžem byť istý, že mi objednávka bude skutočne doručená?
Ponúkame nákup len od overených predajcov, s ktorými máme dlhoročné skúsenosti. Nestane sa teda, že by objednávka bola úmyselne neodoslaná. Zaoberáme sa aj prípadnými ťažkosťami, ktoré môžu vzniknúť pri preprave. Pri probléme sa stačí obrátiť na nás a my sa o postaráme o jeho vyriešenie.
Ako s môžem byť istý, že mi bude doručený to, čo som si vybral?
Predajcovia, s ktorými spolupracujeme, zasielajú iba tovar uvedený na webových stránkach. Aby nedošlo k nepríjemnostiam, odporúčame pozorne čítať popisy produktov, recenzie, komentáre a prípadne zhliadnuť videá, ktoré predajca zverejňuje.
Ak chybe a bude Vám doručené iný tovar ako bolo objednané, stačí nás kontaktovať. Zariadime výmenu, náhradu, alebo vrátenie tovaru. Naším cieľom je, aby nedošlo k Vášmu poškodeniu. Viac o Vrátenie tovaru.
Je cena s našou provízií ako poskytovateľa konečná?
K cene nákupu (jednej i viacerých položiek) je pripočítaná naša percentuálny provízie podľa nášho cenníka. S rastúcou hodnotou nákupu percento provízie klesá. Táto cena s províziou môže byť skutočne konečná, ak si už nevyberiete nejaké voliteľné príplatkové služby.
Ďalšie možné náklady môžu nastať iba v prípade rozhodnutia colného úradu. Pozri nižšie a http://www.inchina.sk/clo-a-dph/.
Aké prepravné metódy môžem k doručenie využiť?
K preprave je možné využiť bezplatné čínskej airmail pošty. Poštovné je už zahrnuté v cene tovaru. Doba doručenia býva približne 20 dní od uhradenia objednávky. Viac v o preprave.
Ďalšie prepravné metódou je DHL, ktorá je za príplatok, ale ponúka spoľahlivé a rýchle dodanie. Doba dodania je 3-4 dni od expedície čínskeho predajcu. Táto prepravná metóda bude zavedená v nasledujúcich dňoch.
Za ako dlho mi bude tovar doručený?
Pri zvolení klasickej prepravy zadarmo zaberie expedície s prepravou dohromady približne 15 - 20 dní, avšak s ohľady na ročné obdobie. Napr. pred Vianocami sa môže doba dodania významne predĺžiť.
Preprava s DHL býva aj s expedíciou 7 - 11 dní. Tu väčšinou k žiadnym oneskoreniam v rôznych obdobiach nedochádza.
Rád by som nakúpil z iného internetového obchodu, je to možné?
Áno, kontaktujte nás a odovzdajte nám všetky infomácie - webové stránky tovaru a ďalšie požiadavky. Do niekoľkých dní si predajcu preveríme a prípadne sa dohodneme na objednanie tovaru.
Čo keď mi tovar neorazilo po viac ako 30 dňoch po odoslaní objednávky?
Pokiaľ sa nejedná o predvianočné obdobie, kedy je doba dodania predlžuje, odporúčame nás kontaktovať cez Vaše užívateľské prostredie / Zaslať otázku.
Čo robiť v prípade, že mi príde tovar poškodený?
V tomto prípade nás okamžite informujte cez Vaše užívateľské prostredie / Zaslať otázku, najlepšie is fotografií zachytávajúce poruchu tovaru. Kontaktujeme predajcu a zariadime výmenu, popr. reklamáciu. V niektorých prípadoch sa tiež môže jednať o poškodenie spôsobené prepravcom.
Tovar nižšie hodnoty, väčšinou predajca zasiela bezplatne znovu.
Pri drahších predmetov je potrebné zaslať tovar späť k predajcovi (náklady približne 160, - Sk na poštovné). Zákazník niekedy môže tiež dostať zľavu v cene poštovného na ďalší nákup.
Čo keď sa mi tovar pokazí napr po pol roku používania?
U drobného tovaru a príslušenstva malej hodnoty je predajcom väčšinou udávaná záruka minimálne 1 mesiac. Problém s týmto druhom tovaru sa väčšinou zistí ihneď po doručení a odporúčame nás kontaktovať ihneď cez Vaše užívateľské prostredie / Zaslať otázku.
Tovar o vyššej hodnote je so zárukou 12 mesiacov. V prípade oprávnenej reklamácie nás kontaktujte cez Vaše užívateľské prostredie / Zaslať otázku.
Bude moja objednávka preclená? Aká bude hodnota prípadného CLA a DPH?
Čínski predajcovia na svoje zásielky uvádza väčšinou nižšiu hodnotu ceny. Preto nemožno určite povedať, ktorá zásielka bude na colnici vyčlení. Podľa našich skúseností je na colnici zadržali minimum objednávok. Ak by však colný úradník na základe podozrenia nejakú objednávku zadržal budete Slovenskou poštou vyzvaní na preukázanie ceny objednávky. Dokumenty k tomuto doloženie sú Vám po objednaní sprístupnené.
DPH sa vymeriava u zásielok nad 22 Euro a tvoria 20%, Clo sa vymeriava u zásielok nad 150 Euro a tvorí 3-11% z jej celkovej hodnoty (presná výška cla závisí od typu tovaru).
Ako sa hradí prípadné CLO a DPH?
V prípade zadržania zásielky na colnici ste vyzvanie Slovenskou poštou na doloženie ceny objednávky. V tejto výzve nájdete všetky informácie a inštrukcie k ďalším krokom. Dokumenty potrebné k tomuto doloženie sú Vám odovzdané po odoslaní objednávky v emailu, alebo vo Vašom užívateľskom účte. Tie podľa inštrukcií pošty odošlite na email colného úradu.
Ak máte objednané viac objednávok, alebo ste využili služby Rozdelenie objednávky, zasielajte Slovenskej pošte len dokumenty k zásielke, o ktoré žiada.
Nenašli ste požadované informácie? Napíšte nám cez kontaktný formulár.